Domáce

Slováci sa vrhli na novú formu vianočného darčeka

Vianočné darčeky
Zdroj: Shutterstock.com

Je do veľkej miery praktická.

Oberajú ľudí o prekvapenie, ale aj o starosti čo s vecami, ktoré sa do domácnosti akosi "nehodia". Siaha po nich už aj mnoho Slovákov - darčekové poukážky.

Pod stromček ich v minulosti dalo 19 percent ľudí, vyplýva to z prieskumu, ktorý urobila výskumná agentúra NMS Market Research v spolupráci s portálom Heureka.sk.

Neschopnosť vybrať vhodný darček bola druhým najčastejším dôvodom, prečo ľudia siahali po poukážkach.

Prvým boli zľavy.

"Až 51 % opýtaných, ktorí darovali nákupnú poukážku, uviedlo ako hlavný dôvod možnosť kúpiť si za ňu tovar v povianočnej zľave," informoval riaditeľ NMS Michal Osuský.

"Ľudia, ktorí nevedia, čo kúpiť, často volia internetové obchody. Tie im dávajú nielen inšpiráciu a pohodlie výberu, ale aj možnosť darček bez udania dôvodu do siedmych pracovných dní vrátiť. Minimálne jeden darček kúpi tento rok na internete až 93 % návštevníkov e-shopov," doplnil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.

BRATILAVA/ TASR, TVNOVINY.sk

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

Dôležité udalosti

Sledujte kanál najsledovanejšieho televízneho spravodajstva na internete.