Domáce

Najviac nás v call centre zaujímali dane

Tiesňová linka
Zdroj: Shutterstock.com

Každý pracovný deň od 8. do 16. hodiny sú na telefónek dispozícii operátori, ktorí poskytujú rôzne informácie.

Za 1. polrok tohto roka sa na call centrum finančnej správy obrátilo 222 875 ľudí. Viac ako 145-tisíc telefonicky, zvyšok mailom a chatom prostredníctvom aplikácie Live Agent.

"Väčšina, až 73.947 telefonátov, sa týkala daní. Telefonujúci potrebovali rady o priamych, nepriamych daniach, a tiež o používaní elektronickej registračnej pokladnice. Občanom i firmám je k dispozícii aj pomoc v technickej oblasti, ktorú využilo 71 358 volajúcich. Tiket si prostredníctvom novinky Live agent podalo 69 134 ľudí," informovala hovorkyňa FS Patrícia Macíková.

Denne v pracovnom čase sú dispozícii zamestnanci, na ktorých sa môžu podnikatelia aj občania obrátiť s problémom prostredníctvom chatu. Túto službu pod názvom Live agent FS spustila len začiatkom roka, počas polroka ju využilo už 5634 občanov. Denne vybavovalo tikety a chatovalo s verejnosťou priemerne 50 pracovníkov.

FS pravidelne predlžuje fungovanie call centra každý mesiac počas posledných dní na podávanie daňových priznaní. Posledný deň na podanie dokumentov sú pracovníci k dispozícii na telefónoch, e-mailoch aj chatoch do polnoci.

Každý pracovný deň od 8. do 16. hodiny sú na telefónnom čísle 048/431 72 22 k dispozícii operátori, ktorí poskytujú rôzne informácie.

"Občania a firmy dostanú informácie o elektronických službách, daniach, clách, o používaní elektronickej registračnej pokladnice, obce o povinnostiach nahlasovať povolenia vydané na trhové miesta. Operátori neposudzujú konkrétne účtovné operácie, ani doklady a ani zmluvy," doplnila hovorkyňa FS.

BRATISLAVA/TASR

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

Dôležité udalosti

Sledujte kanál najsledovanejšieho televízneho spravodajstva na internete.