Mamičku, ktorá obracia každý cent, poriadne oklamali

Sveter.jpg

Objednala si športovú bundu, v dobierke jej prišiel špinavý sveter.

Vybrala si tovar, objednala ho a zaplatila. To, čo si objednala však dodnes nedostala. Mamička z Považskej Bystrice, ktorá obracia každý cent, si nevšimla, že niekto zneužil a skombinoval značky známych obchodov.

Za poučenie ako nakupovať cez internet draho zaplatila. Po otvorení balíka zistila, že jej prišlo to, čo si neobjednala. Namiesto novej športovej súpravy bol v balíku starý špinavý zapáchajúci sveter.

Balí poslala naspäť na adresu odosielateľa. Zásielka sa jej však vrátila za dva dni, že adresát nie je známy

No ani zďaleka však nebola sama. Oklamaných je viac ľudí.Tovar na stránke sme objednali aj my. Objednávku potvrdili takmer okamžite.

Akonáhle sme si však pýtali telefónne číslo, mail a na koniec aj odpoveď na otázky do tejto reportáže, bolo po komunikácii a viac sa nikto neozval. „Ak sa nazbiera viac poškodených, môže to byť trestný čin," vysvetlil Jozef Markoš zo Združenia slovenských spotrebiteľov

Ak vás oklamali, obráťte sa na políciu, radí odborník. V prípade, že by ste opäť chceli nakupovať cez internet, treba si dať trochu námahy a obchodníka dôkladne preveriť.

V obchodných podmienkach by sme sa mali dozvedieť , na základe akého oprávnenia daný subjekt podniká, jeho súčasnú adresu, prípadne hľadať telefón či mail. Prečítať si recenzie a diskusie o predávajúcom môže tiež priniesť užitočné informácie a pomôcť rozhodnúť sa.



POVAŽSKÁ BYSTRICA/Katarína Tekeľová

TOP ČLÁNKY

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na VOYO

Dôležité udalosti