Lego reaguje na kontroverzné statusy na stránke známeho slovenského e-shopu Dráčik. Končí s inzerciou

Ilustračná snímka.
Ilustračná snímka. Zdroj: TASR/Lukáš Grinaj

Jeden z najväčších dodávateľov hračkárstva Dráčik, nadnárodná spoločnosť Lego, zareagovala na kontroverzné statusy spoločnosti, ktoré niekoľko mesiacov zverejňuje na stránke svojho e-shopu. Lego pozastavilo inzerciu svojich produktov a situáciou sa bude zaoberať, informuje omediach.com.

Hračkárstvo na stránke uverejňuje bannery s dezinformáciami, ktorými reaguje na aktuálnu politickú situáciu. Popiera očkovanie, vyjadruje sa k vojne na Ukrajine či k obrannej dohode s USA. Obchodnými partnermi spoločnosti sú pritom známe svetové značky, ktoré sa rozhodli osloviť priamo nespokojní zákazníci, ktorí sú pobúrení. Slováci sa na sociálnych sieťach pýtali, dokedy bude Lego dodávať svoje produkty do Dráčika. Spoločnosť zareagovala.

„Boli sme sklamaní, keď sme videli komunikáciu na webe Dráčik, a pozastavili sme propagačnú inzerciu, zatiaľ čo situáciu preskúmavame,“ odpísala spoločnosť na sociálnej sieti.

dráčik
dráčik Zdroj: Reprofoto/Dráčik

Aj teraz nájdete na stránke s detským sortimentom „rozprávku“ s názvom Legenda o dúhovom náčelníkovi. Netreba ju ani pozorne čítať. Už titul naznačuje, že je zameraná na tému, ktorá v súčasnosti výrazne rezonuje v spoločnosti.

Názorom, ktoré prezentuje hračkárstvo sa venuje aj iniciatíva, ktorá mapuje obsah na webovej stránke reťazca. Obsah považujú za nemorálny a snažia sa vytvoriť tlak na výrobcov hračiek, aby s Dráčikom nespolupracovali.

Pozrite si archívnu reláciu TV Markíza Hoax týždňa z 3.11.:

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na VOYO

K téme Politika

Dôležité udalosti