Stovky filmov a seriálov, obľúbené programy TV Markíza skôr ako v televízii, atraktívne športové prenosy, a to všetko bez reklám a bez viazanosti.
Vyskúšať na 7 dní zadarmoPrišlo naň viac než 50-tisíc ľudí.
Najväčší slovenský míting posledných rokov - septembrový košický Pochod za život - si vyžiadal približne 64 900 eur. Väčšinu prispeli darcovia. Údaje zverejnil hlavný iniciátor podujatia - Konferencia biskupov Slovenska.
Zhruba 18 400
eur išlo na tričká s logom pochodu,
kartičky a inú reklamu.
Samotné logo podujatia a webstránka vyšli spolu na 6 000 eur. Odmena pre koordinátora sa vyšplhala do výšky 6 180 eur. Masmediálne konzultácie a komunikačná stratégia vyšla KBS na 1350 eur.
Z vyúčtovania taktiež vyplýva, že ľudia prispeli na pochod sumou 48 100 eur a firmy sumou vyše 10 500 eur. Samotná konferencia poskytla necelých 9 800 eur.
"Vďaka darom a tisíckam hodín, ktoré odpracovali dobrovoľníci, sa predpokladané náklady výrazne znížili. Táto štedrosť rovnako umožnila podporiť sumou 5 800 eur projekt Zachráňme životy, ktorý realizuje občianske združenie Fórum života," uvádza biskupská internetová stránka.