Najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu sa v nedeľu stala relácia Na telo s trhovým podielom 28,1 %

Milan Majerský a Michal Kovačič v relácii Na telo
Milan Majerský a Michal Kovačič v relácii Na telo Zdroj: TV Markíza

Obľúbená tanečná šou Let's Dance si v nedeľu 14. apríla 2024 opäť podmanila divákov televízie Markíza. Siedmy priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a konkurenčným programom opäť nedal najmenšiu šancu.

Celosvetovo úspešný formát plný najžiarivejších hviezd, noblesy, elegancie a výlučne pozitívnych emócií dosiahol v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 výborný rating 7,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,0 %. Konkurenčný seriál Iveta na TV Joj výrazne zaostal s viac než trojnásobne nižším podielom na trhu iba 9,3 % v rovnakej cieľovej skupine, nasledujúci film 2Bobule si ešte o niečo pohoršil na trhový podiel 7,7 %. Súťažná šou Duel šampiónov si na Jednotke RTVS pripísala taktiež výrazne slabší podiel na trhu 11,0 % a nadväzujúci film Príliš vzdialený most dokonca len 3,6 %.

Strhujúce výkony atraktívnej zostavy tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si vychutnalo celkovo 515-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 904-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Ako špeciálna porotkyňa sa predstavila víťazka 1. série z roku 2006 Zuzana Fialová, ktorá Let's Dance medzičasom už aj moderovala a bola tiež členkou poroty, a šiestou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali dlhoročný redaktor Televíznych novín Ján Tribula a jeho tanečná partnerka Natália Glosíková.

tanecnici na parkete
Zdroj: TV Markíza

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa v nedeľu v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 13-55 si pripísala skvelý rating 7,1 % a trhový podiel 24,1 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 427-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tretie a štvrté miesto v nedeľnom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 13-55 ďalším večerným spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 6,3 % / share 24,0 %) a Športové noviny (rating 6,1 % / share 19,8 %). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta na obrazovkách trhového lídra uprednostnilo 385-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mali Televízne noviny až na 662-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Tradične najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu sa aj napriek bojkotu zo strany vládnej koalície stala relácia Na telo, ktorá v cieľovej skupine 13-55 zaznamenala skvelý rating 4,8 % a trhový podiel 28,1 %, pričom v nedeľnom rebríčku sledovanosti obsadila vynikajúcu šiestu priečku.

Moderátor Michal Kovačič v prvej časti relácie diskutoval iba s predsedom KDH Milanom Majerským, keďže jeho oponent, minister práce, sociálnych vecí a rodiny Erik Tomáš svoju dohodnutú účasť v relácii odvolal. TV Markíza preto uplatnila tzv. inštitút prázdneho kresla. V druhej časti Na telo sa stretli podporovatelia Petra Pellegriniho a Ivana Korčoka – Jozef Banáš a Milan Kňažko.

Jozef Banáš a Milan Kňažko v Na telo Zdroj: TV Markíza/Jozef Buhaj

Včerajšie vydanie Na telo s netradičnou zostavou hostí pritiahlo k obrazovkám celkovo 343-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v čase vysielania zasiahlo až 563-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo o jednoznačne najsledovanejšiu politickú tolkšou na trhu.

V rebríčku sledovanosti menších staníc sa v rámci nešportových programov najvyššie umiestnili akčný triler Ava: Bez súcitu (rating 2,0 % / share 6,7 % v CS 13-55) na stanici Dajto a obľúbený český kriminálny seriál Špecialisti (rating 1,7 % / share 5,3 % a rating 1,9 % / share 8,4 % v CS 13-55) na Markíza KRIMI.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v nedeľu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,0 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 20,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 25,3 %).

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

K téme Novinky redakcie

Dôležité udalosti

Sledujte kanál najsledovanejšieho televízneho spravodajstva na internete.