Televízne noviny zaznamenali v pondelok tohtoročný podielový rekord

Televízne noviny
Zdroj: TV Markíza

Celkovo najsledovanejším pondelkovým programom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie, podvečer tradične nedal konkurencii šancu rodinný seriálový hit Mama na prenájom.

Televízia Markíza v pondelok 22. apríla 2024 úspešne odštartovala premiérovú 2. sériu originálneho komediálneho kriminálneho seriálu Výnimočná Nikol. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 sa úvodná epizóda uviedla ako najsledovanejší nespravodajský programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto komerčne najdôležitejšej cieľovej skupine Výnimočná Nikol v pondelok večer zvíťazila s dosiahnutým ratingom 6,3 % a trhovým podielom 21,8 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj výrazne zaostala s podielom na trhu iba 14,6 % v rovnakej cieľovej skupine. Biografická dráma Lietajúci Škót oslovila na Jednotke RTVS ešte nižších 7,1 % divákov pri obrazovkách.

Obľúbený seriál, v ktorého hlavnej úlohe doslova exceluje skvelá slovenská herečka Táňa Pauhofová, si vychutnalo celkovo 346-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 532-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Prečítajte si tiež:

Tradične bodoval seriál Mama na prenájom

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 5,1 % a trhový podiel 24,8 %, v rebríčku sledovanosti tak s odstupom predbehol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večernú zábavnú reláciu Inkognito na TV Joj.

Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo 380-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej išlo o divácky najúspešnejší nespravodajský programom pondelka. Aspoň na tri minúty si podvečerný seriálový hit zaplo až 478-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najsledovanejším programom na trhu bola v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách spravodajská relácia Počasie. V cieľovej skupine 13-55 si pripísala skvelý rating 7,9 % a nadpriemerný trhový podiel 28,7 %. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 484-tisíc divákom starších ako 12 rokov.

Prečítajte si tiež:

Televízne noviny s rekordom

Druhé miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrilo taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách predchádzajúcej relácii Televízne noviny. V cieľovej skupine 13-55 dosiahlo včerajšie vydanie výborný rating 7,7 % a doposiaľ rekordný tohtoročný podiel na trhu 30,6 %.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta na obrazovkách trhového lídra uprednostnilo 480-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mali Televízne noviny až na 740-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Výrazne zabodovali aj dlhoročne najobľúbenejšia ranná šou Teleráno (rating 1,4 % / share 28,8 % v CS 13-55), nasledujúca reality šou Zámena manželiek (rating 1,5 % / share 24,6 % v CS 13-55), či popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 3,7 % / share 25,0 % v CS 13-55).

V rebríčku sledovanosti menších staníc sa v pondelok najvyššie umiestnil legendárny komediálny seriál Susedia (rating 1,7 % / share 6,3 % v CS 13-55) na obrazovkách televízie Dajto.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,6 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 21,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 22,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

K téme Novinky redakcie

Dôležité udalosti

Sledujte kanál najsledovanejšieho televízneho spravodajstva na internete.