Po troch rokoch koniec: Apple už nie je číslo jeden medzi značkami

Top-10-valuable-brands-2013.jpg

Kto ju zosadil?

Google zosadil Apple a stal sa najhodnotnejšou značkou sveta v rebríčku BrazdZ Top 100 Najhodnotnejších svetových značiek pre rok 2014 s hodnotou 159 miliárd dolárov.

Po troch rokoch na vrchole zostupuje Apple na druhú priečku a jeho hodnota značky klesá na 148 miliárd dolárov. Hoci Apple zostáva značkou s vrcholovým výkonom, nemá prevratné novinky. Tretiu pozíciu si udržala značka IBM, ktorá má hodnotu 108 miliárd dolárov.

Zdroj: millwardbrown.com

„Google sa ukázal ako inovatívny s Google Glass, investíciami do umelej inteligencie a množstvom partnerstiev, ktoré umiestňujú jeho operačný systém Android," informuje riaditeľ divízie Nick Cooper.

Obľúbená sociálna sieť Facebook sa umiestnila na 21. mieste a značkou číslo 1 v oblečení je Nike.

BrandZ Top 10 Najhodnotnejších značiek sveta pre rok 2014

1. Google, Technológie

2. Apple, Technológie

3. IBM, Technológie

4. Microsoft, Technológie

5. McDonald's, Fast Food

6. Coca-Cola, Nealko

7. Visa, Kreditné karty

8. AT&T, Telekomunikácie

9. Marlboro, Tabakové výrobky

10. Amazon, Obchod



NEWYORK/TASR, zv

TOP ČLÁNKY

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na VOYO

Dôležité udalosti