Stovky filmov a seriálov, obľúbené programy TV Markíza skôr ako v televízii, atraktívne športové prenosy, a to všetko bez reklám a bez viazanosti.
Vyskúšať na 7 dní zadarmoKto ju zosadil?
Po troch rokoch na vrchole zostupuje Apple na druhú priečku a jeho hodnota značky klesá na 148 miliárd dolárov. Hoci Apple zostáva značkou s vrcholovým výkonom, nemá prevratné novinky. Tretiu pozíciu si udržala značka IBM, ktorá má hodnotu 108 miliárd dolárov.
„Google sa ukázal ako inovatívny s Google Glass, investíciami do umelej inteligencie a množstvom partnerstiev, ktoré umiestňujú jeho operačný systém Android," informuje riaditeľ divízie Nick Cooper.
Obľúbená sociálna sieť Facebook sa umiestnila na 21. mieste a značkou číslo 1 v oblečení je Nike.
BrandZ Top 10 Najhodnotnejších značiek sveta pre rok 2014
1. Google, Technológie
2. Apple, Technológie
3. IBM, Technológie
4. Microsoft, Technológie
5. McDonald's, Fast Food
6. Coca-Cola, Nealko
7. Visa, Kreditné karty
8. AT&T, Telekomunikácie
9. Marlboro, Tabakové výrobky
10. Amazon, Obchod