Stovky filmov a seriálov, obľúbené programy TV Markíza skôr ako v televízii, atraktívne športové prenosy, a to všetko bez reklám a bez viazanosti.
Vyskúšať na 7 dní zadarmoLepšie spoje, kvalitnejšia železnica, vyšší komfort cestujúcich. To sú európske ciele na najbližšie roky a Slovensko nie je výnimkou.
Sprístupnenie trhu verejnej dopravy súkromníkom, alebo „liberalizácia železnice“ doteraz na Slovensku zaznamenala skôr spory a zrušené súťaže. Jedinou výnimkou je nedávny prenájom linky Bratislava – Komárno českému Leo Expresu.
Práve dlhodobý plán Slovensku chýbal, nevedeli sme presne čo chceme súťažiť a za akých podmienok. Išlo totiž o celé trate ako napríklad Bratislava – Komárno. To sa ide meniť – po novom sa budú súťažiť konkrétne linky. Prvé budú medzinárodné spoje.
Na otázku prečo doteraz nebola liberalizácia na Slovensku úspešná je podľa analytika jednoduché odpovedať. Ministri dopravy na to nemali odvahu.
Odborníci sa zhodujú. Aby železnica napredovala, musí na nej byť zdravé podnikateľské prostredie. Preto oceňujú zmenu myslenia z ponuky prevádzky celých tratí na jednotlivé linky s náväznosťou.
Viac v reportáži hore
Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo
Uviedol to arménsky minister zahraničných vecí Ararat Mirzojan. Arménsko obvinilo Azerbajdžan z "etnických čistiek a masových zverstiev" voči arménskej populácii v Karabachu. Azerbajdžan tento región v priebehu utorka a stredy vojensky obsadil. (TASR)
Vyhlásila expertka Organizácie spojených národov (OSN) Marijana Kacarovová počas diskusie o situácii v Rusku na pôde Rady OSN pre ľudské práva (UNHRC) v Ženeve. Kacarovová ďalej uviedla, že proti zatknutým bolo v Rusku vznesených 600 obvinení za "protivojnové aktivity". Pripomenula prípad Olega Orlova z ruskej mimovládnej neziskovej organizácie na ochranu ľudských práv Memorial, ktorá minulý rok získala Nobelovu cenu za mier. Orlov je jedným z obvinených a hrozí mu 15 rokov za mrežami. (TASR)