Stovky filmov a seriálov, obľúbené programy TV Markíza skôr ako v televízii, atraktívne športové prenosy, a to všetko bez reklám a bez viazanosti.
Vyskúšať na 7 dní zadarmoVolebná kampaň vrcholí. Slovensko je oblepené bilbordmi a všade na nás vyskakujú predvolebné spoty. V novej epizóde relácie Cirkus Politikus marketingový konzultant Richard Mareček vysvetlil, ako sa strany popasovali s vizuálnou kampaňou.
Niekomu sa tento rok kampaň podarila viac, niekomu menej. Politické strany za účelom čo najefektívnejšej reklamy často menia svoju stratégiu. Ten, kto ju nemení, je však Peter Pellegrini. Opäť stavil na overenú klasiku – zákulisie svojho života.
Fotkami a videami z traktora či v kroji sa snaží priblížiť bežným ľuďom. Ukazuje im, že aj on dokáže vyzliecť sako, nasadnúť do traktora a poorať pole. Po rokoch to však začína strácať na uveriteľnosti.
Marketingový konzultant hodnotí Pellegriniho kampaň ako „konzistentne nudnú“. Najmenej funkčná reklama je totiž podľa neho taká, ktorá nezanechá v ľuďoch emóciu.
Pre niektorých voličov to môže byť stále pútavé, no efekt sa postupne vytráca. „Keď robíte to isté a rovnako, začne to byť nuda,“ dodáva.
SASKA vo svojej kampani ponúka aj krátke videá, cez ktoré postupne predstavuje volebný program. „Ich kampaň je však nekonzistentná a nestrategická, lietajú z témy na tému,“ komentuje Mareček.
O zvyšných volebných kampaniach alebo o tom, komu najviac preferenčne uškodí Matovičova a Kaliňákova potýčka, sa viac dozviete v piatej epizóde videopodcastu Cirkus Politikus.
Relácia Cirkus Politikus je dostupná vo všetkých obľúbených podcastových aplikáciách, ako je Spotify, Apple Podcasts či Google Podcasts. Nájdete ju aj na youtubovom kanáli Televízie Markíza a jednotlivé epizódy budú mať aj textovú podobu na spravodajskom webe TVNOVINY.sk.