Stovky filmov a seriálov, obľúbené programy TV Markíza skôr ako v televízii, atraktívne športové prenosy, a to všetko bez reklám a bez viazanosti.
Vyskúšať na 7 dní zadarmoPo množstve sťažností nakoniec spoločnosť Disney rozhodla, že už nebude prepožičiavať svoje rozprávkové postavy na takéto reklamné kampane.
Na svete asi neexistuje dieťa, ktoré by nepoznalo a nezbožňovalo rozprávku z dielne Disney Frozen (Ľadové kráľovstvo). Každé dievčatko by chcelo byť ako Anna, ale najčastejšie ako Elsa. To využilo na marketing mnoho obchodných reťazcov. Píše mirror.co.uk.
Najnovšie chcú obchodníci preraziť s novým detským šampanským. Využili tak blížiaci sa Silvester. Rodičom malých detí sa ale tento nápad nepáči. Vraj reklama nabáda malé ratolesti k pitiu alkoholu.
Po množstve sťažností nakoniec spoločnosť Disney rozhodla, že už nebude prepožičiavať svoje rozprávkové postavy na takéto reklamné kampane.
Šampanské však z regálov v obchodoch začnú sťahovať až v apríli 2016.