Polemická situácia: Mal tento "rozhodcov" gól platiť alebo nie?

Gól z hlavičky rozhodcu.
Zdroj: Reprofoto: YouTube/LFL 05

Kuriózny moment nastal v ruskej amatérskej súťaži.

V športe a obzvlášť vo futbale sme často svedkami viacerých sporných situácií, neraz aj gólov, ktoré vyvolávajú horlivú diskusiu.

To, čo sa v pondelok stalo v ruskej amatérskej súťaži, sa však vidí veľmi zriedka. Tím LFC Manas z Machačkaly si zmeral sily s tímom KizDD.

Hosti šli kopať pokutový kop, ktorý síce gólman tímu z Dagestanu chytil, lopta aj tak skončila v sieti. Ako?

Po vyrazení brankárom LFC sa lopta odrazila do hlavy arbitra Ataia Daudova a od neho do siete. Prekvapení zostali hráči oboch tímov, rozhodca napokon gól neuznal.

Urobil správne? Podľa Pravidiel futbalu SFZ by arbiter gól mal uznať, keďže muž s píšťalkou je súčasťou hry.


Zdroj: YouTube/LFL 05

MACHAČKALA/Robert Ďurkáč

TOP ČLÁNKY

Voyo

Sledujte atraktívne športy naživo aj zo záznamu na VOYO

K téme Futbal

Dôležité udalosti