Nerozhoduj za mňa

Televízia Markíza spojila sily s lifestylovým portálom pre mladých Refresher.sk a od utorka 1. augusta 2023 spúšťajú celospoločenskú kampaň s ústredným claimom „Nerozhoduj za mňa“, ktorá je zameraná na podporu účasti vo voľbách.

Cieľovou skupinou kampane sú najmladší voliči, najmä prvovoliči a druhovoliči vo veku od 18 do 25 rokov, a Slováci žijúci v zahraničí.

Čo by ste nemali prehliadnuť

Najnovšie

Nerozhoduj za mňa

Televízia Markíza spojila sily s lifestylovým portálom pre mladých Refresher.sk a od utorka 1. augusta 2023 spúšťajú celospoločenskú kampaň s ústredným claimom „Nerozhoduj za mňa“, ktorá je zameraná na podporu účasti vo voľbách.

Cieľovou skupinou kampane sú najmladší voliči, najmä prvovoliči a druhovoliči vo veku od 18 do 25 rokov, a Slováci žijúci v zahraničí.

TOP ČLÁNKY

Sledujte kanál najsledovanejšieho televízneho spravodajstva na internete.