Luxusný dáždnik za viac ako 1500 eur nie je vodotesný. Klienti krútia nad bizarnosťou hlavou

Luxusný dáždnik za viac ako 1500 eur nie je vodotesný. Klienti krútia nad bizarnosťou hlavou
Zdroj: Instagram

Špeciálny módny doplnok, nie skutočný dáždnik. Pozoruhodný najnovší produkt odevných značiek Gucci a Adidas pobúril obyvateľov Číny. Za 11 100 (cca 1 563 eur) im miestne predajne totiž ponúkajú dáždnik, ktorý nie je vodotesný a nemožno ho tak použiť ako ochranu pred dažďom, uviedla BBC.

Nový produkt, ktorý vznikol ako spolupráca nemeckej športovej značky a talianskeho módneho domu, pôjde do predaja na čínskom trhu v rámci spoločnej kolekcie siedmeho júna. Gucci na svojich stránkach uvádza, že produkt nie je vodovzdorný a je určený na ochranu pred slnkom či na dekoratívne použitie. A práve spomínaný popis vyvolal na sociálnych sieťach kritiku.

Exkluzívny dáždnik totiž napriek svojmu vzhľadu teda nie je dáždnik, ale slnečník. Jeden z prispievateľov nazval dáždnik veľkým, ale zbytočným módnym výstrelkom, iní majú pre jeho prípadných budúcich majiteľov pochopenie. „Tí, ktorí sú ochotní za luxusný tovar zaplatiť, aby ukázali svoje bohatstvo, sa o praktické využitie nebudú zaujímať,“ uviedol ďalší používateľ.

Hovorca módneho domu Gucci na otázky portálu BBC nereagoval. Čínskym médiám však povedal, že produkt „nie je odporúčaný na použitie ako dáždnik“, má podľa neho ale „vysokú zberateľskú cenu a je vhodný na použitie ako každodenný doplnok“.

Portál upozorňuje, že Čína je pre popredné luxusné značky kľúčovým trhom. Predaj luxusného tovaru v druhej najväčšej ekonomike sveta vlani vzrástol o 36 percent a v nasledujúcich troch rokoch sa môže stať celosvetovo najväčším trhom s luxusným tovarom, uvádza poradenská spoločnosť Bain & Company.

TOP ČLÁNKY

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na VOYO

K téme Zaujímavosti

Dôležité udalosti