Obrázok na ňom náramne pripomína mužské prirodzenie.
Spoločnosti dennodenne bojujú prostredníctvom tisícok produktov o pozornosť zákazníkov. Nie je predsa jednoduché, aby vám len tak niečo padlo do oka, keď sa prechádzate s nákupným košíkom po supermarkete s preplnenými regálmi.
Firmy ako Tesco, Asda, Sainsbury či Morrisons dokonca zamestnávajú psychológov, ktorí im poradia, ako na zákazníkov, aby odchádzali z obchodu s plnými košíkmi. Každodenné výdavky na potraviny dosahujú vo Veľkej Británii sumu 160 miliónov libier.
Ale toto už spomínanému supermarketu, v ktorom nakupujú aj Slováci, nevyšlo. Mlieko má veľmi zaujímavý obal. Zákazníkom totiž náramne pripomína mužský pohlavný úd. Teraz sa na sociálnej sieti zabávajú na tejto fotografii, ktorá pochádza z obchodu z Dublinu.
"Asi chcú, aby to zákazníkov motivovalo k reprodukcii, aby mohli mať nových zákazníkov," napísal jeden z diskutujúcich. "Prečo dnes večer neprekvapíte svojho drahého?" vtipkoval druhý.