Zaujímavosti

Kuchár vychytenej reštaurácie si umýval nohy v dreze!

sefkuchar.jpg

On ale tvrdí, že sa popálil horúcim olejom a bolo to nevyhnutné. Dnes už v reštaurácii nepracuje.

Istému zákazníkovi prišlo zle od žalúdka, keď uvidel po odchode z reštaurácie kuchára, ako si umýva nohy v dreze, v ktorom sa umýva špinavý riad po zákazníkoch. Ide o indickú fastfoodovú reštaruáciu Neel Akash Indian and Bangladeshi, ktorej inšpekcia udelila päť hviezdičiek z možných päť. 

"Jediné, na čo som v tej chvíli myslel bolo, že by mi nikto neuveril, tak som to odfotil," povedal muž, ktorý si neželá byť menovaný. "Ide o reštauráciu, do ktorej som rád chodil a som v šoku. Aj nahnevaný. Už sa tam nikdy nevrátim. Nechápem, ako mohli dostať najvyššie hodnotenie," dodal.

Majiteľ reštaurácie Mohammed Shajahan tvrdí, že ide o ojedinelý incident a neodráža ich dokonalú hygienu. "Zamestnanec mal nohu v dreze preto, že mu na ňu kvapol horúci olej a potreboval si ju rýchlo schladiť, aby nedošlo k vážnemu popáleniu," vysvetlil majiteľ.

"Potom, ako som dostal tento obrázok, okamžite som sa zákazníkovi ospravedlnil a vyspovedal zamestnanca, prečo porušil pravidlá bezpečnosti a ochrany zdravia. Dnes už pre nás nepracuje," dodal Mohammed.

"Nemôžeme komentovať jednotlivé prípady. Avšak hygiena potravín musí byť pre prevádzkovateľov takýchto podnikov prioritou a ak má niekto podozrenie, že tomu tak nie je, okamžite to môžu nahlásiť," povedal hovorca FSA.
VEĽKÁ BRITÁNIA/ nt

TOP ČLÁNKY

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na VOYO

Dôležité udalosti