Zaujímavosti

Aj reklama sa dá robiť tak, aby neotravovala. Tu sú tie najlepšie

Untitled-4.jpg

Zároveň patria aj medzi tie najdrahšie.

Reklamy nemusia len otravovať a byť nudné. Presvedčili sa o tom všetci, ktorí pozerali najsledovanejší program USA Super Bowl. Ten prekonal rekord v sledovanosti. Práve v ňom boli umiestnené reklamy, ktorým pokojne môžeme dať prívlastok najdrahšie, a to pre cenu, ktorú si tvorcovia počas zápasu zaplatili.

Televízia NBC údajne pýtala za 30-sekundový spot takmer 4 milióny eur, pričom mnohé túto minutáž hravo prekročili. Nedeľňajší finálový zápas zámorskej ligy amerického futbalu NFL medzi tímami New England Patriots a Seattle Seahawks bol najsledovanejšou udalosťou v histórii americkej televízii.

Jednou stranou mince je futbal, pre ktorý sedia milióny divákov pred obrazovkou, ale tou druhou sú práve reklamy. Cez Super Bowl sú na obrazovke len tie najlukratívnejšie a ľudia sa na nich tešia.

Podľa údajov televíznej spoločnosti NBC si 49. Super Bowl pozrelo v USA 114,4 milióna divákov. Doterajší rekord v sledovanosti držal Super Bowl 2014, ktorý vzhliadlo 112,2 milióna ľudí. Víťazmi finále NFL sa stali po víťazstve 28:24 "patrioti" z New England.

Vybrali sme pre vás šesť najlepších reklám

https://www.youtube.com/watch?v=xAsjRRMMg_Q

https://www.youtube.com/watch?v=g9A1NowrnGI#t=42

https://www.youtube.com/watch?v=yIxA3o84syY

https://www.youtube.com/watch?v=4WTA_8waxTo


USA/TASR,al

Sledujte kanál spravodajstva Markízy

TOP ČLÁNKY

Voyo

Sledujte Televízne noviny vo full HD a bez reklám na Voyo

Dôležité udalosti

Sledujte kanál najsledovanejšieho televízneho spravodajstva na internete.