Stovky filmov a seriálov, obľúbené programy TV Markíza skôr ako v televízii, atraktívne športové prenosy, a to všetko bez reklám a bez viazanosti.
Vyskúšať na 7 dní zadarmoMikrovlákno je veľmi ľahké. Dosahuje iba jednu desatinu hmotnosti hliníka.
Šetrenie hmotnosti je pri výrobe lietadiel veľmi podstatné. Ľahšie lietadlá si vyžadujú pri prevádzke oveľa menej paliva. Práve palivo je najdrahším výdavkom pri prevádzkovaní lietadiel. Najnovší model od spoločnosti Boeing vyrážal dych. Pri jeho výrobe totiž využívali karbónové vlákna, ktoré sú ľahšie než hliník. Vďaka tomu vyrobili lietadlo, ktoré malo vo svojej triede najnižšiu spotrebu paliva.
Kov pod mikroskopom pripomína špongiu a podľa Boeingu je flexibilný a silný zároveň. Jeho častejšie využitie by mohlo pomôcť aerolíniám ušetriť veľké množstvo peňazí. Podľa tvorcov by sa mal materiál objavovať v jednotlivých komponentoch - v bočných stenách a paneloch podlahy komerčných lietadiel. Píše CNN.
Mikrovlákno je veľmi ľahké. Dosahuje iba jednu desatinu hmotnosti hliníka. Podľa riaditeľa laboratória Billa Cartera je dokonca o niečo ľahší ako vzduch. Je pravdepodobné, že Boeing využije materiál pri tvorbe raketoplánu, ktorý chce spoločnosť vyrobiť počas najbližších piatich rokov.