Stovky filmov a seriálov, obľúbené programy TV Markíza skôr ako v televízii, atraktívne športové prenosy, a to všetko bez reklám a bez viazanosti.
Vyskúšať na 7 dní zadarmoTýkal sa spôsobu ich merania pre reklamné letáky.
Internetoví predajcovia hračiek v Nemecku môžu naďalej uvádzať veľkosť plyšových medvedíkov ako údaj, ktorý vychádza zmeraním šikmej vzdialenosti od pravého ucha k ľavej labe.
Podľa utorkového oznámenia, o ktorom informovala tlačová agentúra DPA, o tom rozhodol vrchný krajinský súd v Kolíne nad Rýnom.
Vrchný súd zvrátil predošlý rozsudok súdu nižšieho stupňa v spore medzi konkurenčnými podnikmi, keď žalujúca strana tvrdila, že uvádzanie dĺžky uhlopriečky v reklamných materiáloch je pre zákazníkov zavádzajúce. Ide totiž o podstatne väčší rozmer, ako je výška medvedíka.
Súd však dospel k záveru, že základné vedomosti z matematiky umožňujú spotrebiteľom vnímať tento rozdiel. Okrem toho je namiesto veľkosti často dôležitejšie, aký je medvedík pekný, dodala DPA.